First of all.

Heyyya. ‘Tunaffykelana’ gatal gatal pulak nak ber blog. Okay, act sebelum ni aku tak minat sangat. Tapi bila aku fikir fikir balik. Why not aku cuba benda ni. Free je kot. Tak menyusahkan langsung kan? At least lahh kan. Aku boring boring boleh lah mengadap benda ni. Tak lah bosan sangat. Boleh luah semua yang aku rasa. Tak lah asyik nak mengadu kat boyfriend je. Kang dia bosan pulak. Cakap aku ni banyak masalah je. Dengan adanya nya benda nii. Aku boleh tulis panjang panjang. Sesuka hati aku. JYEAAAAAAHHH, finally bhai. Aku buat jugak benda ni, yang dulu ‘’kononnya’’ bagi aku membuang masa. Return balik, benda ni aku sendiri yang buat. Macam haram. Okay. Aku tak paksa kau nak baca, nak ikut semua cerita aku. Kalau nak baca, bacalah. Tak nak sudah. Aku tak kisah. -______________-''


Second,
Aku anak bongsu. Anak lasttt lah kata kan. Manja tu. Confirm lahh. Kata anak last. Rugi wehhh kalau tak amek kesempatan nak manja manja sekarang nii. HIHIHIHI. Esok dahh kawen tak dapat dah. Haisssshh, SPM pun tak habes lagi dah cakap pasal kahwen. Gataiiii kan? Apa yang aku fikir sekarang nak buat mama and abah aku happy jea.
















Kadang kadang kita impikan sesuatu dalam hidup kita.
Jika ditanya apa yang saya impikan.
Saya akan jawab,

Saya mahu bersama MAMA dan ABAH saya untuk selama lamanya. :)