JEALOUS.

Okay, to tell the truth. Aku nii laen sikett orangnya. Act, benda yang remeh pun kadang kadang aku amek serious. Nampak cool je time tu. Tapi sebenarnya tak. -__________-‘’

Susah nak cari orang yang faham kita. Orang yang tahu semua citarasa kita.
Kalau dapat. Pehhhhhh, bersyukur aku bhaiii.
Hello, aku perempuan okay. Kau pun perempuan. Kau mesti tahu apa itu ‘’jeleesss’’ kan? Tipu lah, kalau kau tak tahu apa itu ‘’ jeleesss’’
Cakap banyak pun tak guna weyhhh.
Sebab aku tahu kau bukan paham pun sebenarnya enn??
YELAA, mana nak faham kalau dah asyik ingat diri kau tu baguss sangat jeh.

Kadang kadang aku ada jugak bagi HINT. Yang aku tak suka attitude kau tu. Tapi kau pun buat tak tahu je. Konon kononnya tak faham kan.
Sudahlahhh, cakap banyak pasal kau pun tak guna. Sebab kau nii kalau aku tegur pun confirm tak bolehh terima enn?

So, behave yourself. Tak payah lah nak menggedik sana sini. Buat malu jelahh. Aku pun tak perfect mana. At least, tak lah sampai menyakitkan hati orang lain.

Blog aku jadi aku punya suka lah nak tuliss apa. :)