Sangat bermakna.

Dia biasa biasa. Tak cerewet. Dia banyak cakap bila dengan aku. Selalu ada bila aku perlukan. Kadang kadang aku sering bergaduh, padahal benda kecik je pun. Tapi aku tak kisah. Aku sayangkan dia. Lebih dari segala galanya. Terima kasih. Atas kehadiran kau. Untuk jaga aku, yang memang tak larat kalau bagi aku kat pusat jagaan kanak kanak pun. Mesti dah lama kena reject. Sebab macam haram perangai aku ni wehh. HAHAHAHA. Tapi dia penyabar, dia tetap jugak nak masuk dalam hidup aku. Nak tahu siapa aku. Nak cuba dekat dengan aku lagi. Fuhhhh, aku happy gila kot. Ingat senang nak cari orang yang boleh terima kita seadanya. Susah bhaaiiii. Susah gila. Kalau ada pun, tak banyak. Ciputt jea. Terima kasih yang. Aku sangat hargai ni. Gila lah. Aku sayang kau banyak gila kot. Tak terkata ahh. Aku cuma nak kau tahu yang aku sayangkan kau sangat sangat.
Special to, KHAIRIL FAHMI. :)